Saaree14 Kızlar bebeklerinizde mama reddi yaşıyor musunuz bebeğim artik mama yemek istemiyor emiyor ama yetersiz gibi geliyor sürekli bir ağlama mızmızlanma halinde ac kaldığı icin mi ağlıyor dis sıkıntısı mı bilemiyorum yaşayan var mı ne yapacağım
beyzzsenturkk_ Saaree14 damaklarına baktınız mı biz 5,5 aylığız dişler yerleşmiş ama patlamamış ara ara tetagil veriyorum atesı cok yükseldiginde yarım kasık calpol veriyorum sakinleşiyor allaha şükür tetagilden önce bizde öyleydik
Saaree14 Yeri geliyor günde 40 ml ile geçiyor cok üzülüyorum aç kalıyorsa mama verenler günde kac ml veriyor acabaa
beyzzsenturkk_ Saaree14 günde 6 kere verebilirsiniz 1 yasından sonra sayısı artabilir fakat ben dışara cıkmaya yakın veriyorum gün icinde huysuzlaşacagını anladıgımda direkt veriyorum uyku öncesi sakinleştiriyor uyuşturuyor tadını da cok sevdi 2-3 kere belki veriyorumdur kafası cok cok ateslendiğinde de yarım kasık calpolle düsürüyorum hemen
Saaree14 beyzzsenturkk_ Kafası cok sicakliyor havadandir diye dusunuyordum cok teşekkür ederim calpol ve tetagili deneyeceğim