minikmucizem34 merhaba kızlar ben 9 ay boyunca oksapar kullandım kızım 5 aylık elimde 7 kutu 14 adet 06lık kalmış kullanan varsa vermek istiyorum kızıma bol bol dua etsin yeter bize😊
minikmucizem34 Barlasinannesiiii ben onu kullanmıyorum burdan çıkar inşallah yada kullanan tanıdığı olan falan olur belki bakalım
Blossom00 minikmucizem34 merhaba günlerdir bu iğneyi arıyorum elinizde hala duruyor mu lütfen yardımcı olur musunuz
minikmucizem34 Blossom00 maalesef canım çok oldu ben bu postu açalı ya verdim ben onu emboli hastası bi kadına eczanelerde bulunmuyormu artık