sumeyyeozcelik44 ayy süt umması derler bizim buralarda. Bende yaşadım aynı şeyi, 1 haftaya anca düzeldi o topaklanma dediğimiz şey. Sürekli masaj yaptım sıcak suyun altında Tatar gibi yukarıdan aşağıya doğru masaj yaptım, bol sağım ve emzirmeyle geçti. Canınızın çektiğini de yemişsiniz zamanla geçecektir inşallah