Deliricem bugün başladık çok zor belki 6 defa üst batırdık altına yaptı ilk günümüz lazımlığa da yaptı ama ne yapıcam bilmiyorum kaka ve şiş ikisinide yaptı lazımlığa ama maf olucam galiba alışana kader uyudu altına laylon serdim ve takmadım bezi sürekli kontrol ediyorum 2 saat arayla uyandırıcam fikriniz varsa yardımcı olun kızlar bu süreci nasıl atlatıcaz