Kizlar 2 sene önce aldim tost makinasi i ceyizime ilk kullanmamda makinanin arkasından dumanlar cikmaya basladi bende korktum hemen kapattım magazaya götürdüm ama ilgilenmediler başka yere yonlendirdiler eşimde sinirlendi gitmedi simdi yine 2 senedir duruyordu bi bakayim dedim yine dumanlar cikti normalmi ki acaba kullanan varmi
resimag.com/p1/74afcb3898a.jpeg