Hanımlar bebeğim gerçekten çok seçici ve yemiyor .ne sebze ne meyve aklınıza ne gelirse .sadece patates yumurta tarhana yoğurt çorbası başka hiç birşey yemiyor .sevdiği şeylerin içine sevmediklerini karistiriyorm ama hemen farkedip yemiyor .yediklerini de üç dört kaşık anca yiyor.bigun sabahtan beri sadece dört kaşık tarhanayla duruyor .18 aylık emziriyorm .çok memeye de düşkün .günde kaç çeşit yemek yapiyorm sakinlikle güzellikle veriyorum .yemeyince çıldırıyorum ve sesim yukseliyor .bugün komsumuzla karşılaştım beni uyardı .çocuğa bebek gibi davranma .aç aç diye çok bağırıyorsun çıkıp seni böyle olmaz diye uyarasim geliyor faln dedi hakli da ama ben de bı insanım biraz zoruma gitti .bu huyumdan nasıl kurtulacagim