6ay 16günlük kızım bu sabah uyandığında ateşi vardı duşa soktuk işe yaramadı ılık suyla kompres yaptık düşürdü biraz 37,38,39 derece çıktı dijital ateş ölçerde ama havale falan geçirmedi doktora söyledik calpol verdik sonra tekrar duşa soktuk ılık suyla kompres yaptık yine sonra anca rahatladı yavrum. Damakları şiş gibi duruyor biz dişe bağladık bu durumu. Sizlerde hangi ayda başladı bu belirtiler