Cerenkl K2C2 hayır korkmayın lütfen mesela sizi takip ediyormu gülüyormu etrafındaki sesler dikkatini çekiyormu
Cerenkl K2C2 tammdır endişe etmeyin lütfen yeğenim içinde aynısı denmişti kontrole gittiklerinde birşey yoktu stres yapmayın kendinize bebişde stresli olur annesi ♥️
Minnakordek K2C2 gayet normal kesin bir arligi yok onun ortalama değerleri vardır alt üst sınırlar vardır gönlünüz ferH olsun
K2C2 Cerenkl şöyle bir durumda var bebeğim 4 ay 11 günlük.4. Ayda baş çevresi ölçüsü 40.5 5. Ayda 40 cm girilmiş. Bir yanlışlık olabilir mi
Haydinn K2C2 anladım canım zor bir süreçten de geçmişsiniz Allah yardımcınız olsun 🤍 ama endişe etme dediğim gibi normal sürekli de farklı yerde ölçülmüş yanlış ölçülme ihtimali falan da olabilir ama değer normal anormal değil
Cerenkl K2C2 siz onu bi aile hekiminize danışın isterseniz benimde oğlum var boy.ölüçümünü hep yanlış yapıyorlar kafadan başlaması gerekiyor omuzdan alıyorlar ben kendim ölçüyorum o yüzden ama yinede korkmayın bir sorun yok