Leylamoznur ikitosbikannesiiii evdede dışardada zıbın corap akşamlaro serin olunca müslim örtüyorum yada short
PamukPrensesannesii ikitosbikannesiiii temmuzda doğmuştu sadece kısa kol zıbın giydirdim. Çorapta giydirmedim , üstünü de örtmedim aylarca
Binnur_cam ikitosbikannesiiii 2 bucuk aylık bu ara aşırı sıcakta tek zıbın kısa yada sıfır kollu ayağınada çorap akşam serin oluyosa ince birşey giydiriyorum bacağına çünkü benimki hiç üstünü örttürmüyo tekmeliye tekmeliye atıyo uykusunu bölüyo örtemiyorum üstüne birşey