incir-receli K2C2 e nabızdan cocugunuzun ekranına girin aşılarıma girin sol üstte persentil yazıyo orası
K2C2 Melis1706 hiçbiryer söylemediler. Ama birkaç soru sordu tepki veriyor mu gibisinden. Baş çevresi ölçümü en düşük değerde bu bir sorun mu sizce
yagmurkokusu_ K2C2 sağlık bakanlığının sitesine diyor bizim ebe , her ay aylık gelişimleri yazılıyor hemde kendi kağıtlarına
Isik22 K2C2 yanlış giriş yapmış olabilirler mi çünkü 5.ayda grafik aşağı gidiyor çocuğun kafası küçülür mü hiç yanlıştır o