Merhaba anneler
Benim bebegim kolik 4.5 aylık olduk gazları azalmaya başladı ben uyku eğitimi vermek istiyorum çünkü gündüz uykularımiz yok denecek kadar az .
Hem anakucaginda sallanarak uyuyor hemde beyaz gürültü ile nasıl bıraktıracak bilmiyorum araştırıyorum gözümde korkuyor zor olcak diye u şekildedir hiç düzenim yok çok zorluyor uyku eğitimi verenler var mı aranizda ?