silaa66 yarın kırkımız çıkıyor ama dolu maalesef :( pazar gunu yapsam bi anlamı olurmu ki ya 🥲 hayallerim suya düştü ya
hunilimomy silaa66 evde kirk banyosunu yaptırın pazar günü de spa da yapın zaten fotolar ayni gün atılmıyor bazen
silaa66 hunilimomy normalde ev de yaptırıp götürücektim pazar gunu de kırkı geçiyor ya hani anlamsız olurmu gibisinden 🥲
-_Esra_- Neden olmasın canım bizim de randevumuz vardı ama kırkına denk gelmedi 36. gününde yapmıştık.
Onemomonebaby Hazir boyle bi post açilmisken sorayim 40 banyosunu nasil yaptrysnz suyun icine neler konuluyo