Hayymoomm Alıp almama arasında çok kaldık izmir gerçekten çok sıcak artık mecbur kaldık almaya kullanıp memnun kaldığınız klima markası nelerr
Gzdzeynep Hayymoomm geneli aynı bizdeki iklimsa da satılan bir çin malı inverter sigma marka memnunuz hem çok elektrik harcamıyor hem de gayet yeterli. biz de izmirdeyiz klimasız zor maalesef yaz ayları