Portologg Annem ben çocukken alırdı. Bileziğin gramı 80 liraydı. Birkaç ay sonra 100 lira olmuştu. Bana çok büyük paralar gibi geliyordu. Tavuğun kilosu 10 liraydı 😄. 10 kilo tavuk diye hesaplıyorduk. Neredeyse 300 gramı vardı annemin. Ev aldı 3-4 sene önce. Şimdi olsa asla alamazdı.