yasacmalamalo elifinannesi95 2700 dediler bize de size tavsiyem kuyumcu bize tavsiye verdi daha cok kazandırıyormş eski çeyrek alın
Elika00 tekbasimabakiyorum vallahi öyle. Biz memnun olmayan kesim olarak ülke değiştirmek zorunda kaldık. Bu devranı değiştiremiyoruz bu diyardan gidiyoruz
Olric11 tekbasimabakiyorum yarı geç geziyorlar alım gücü yerlerde paranın değeri yok ama memnunlar 🤦♀️ ben değilim arkadaşım değilim bu düzeni değiştiremedik
Portologg elifinannesi95 geçen yengeme altinin fiyatına bak dedim banane oğlu olan düşünsün dedi peki temel ihtiyaçlara gelen zamlara ne diyorsun dedim herkes tatilde zamlar iyi dedi 85 milyonun 3 milyonu tatile gidiyor hayat çok güzel diyorlar 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
MonicaGellerCB elifinannesi95 evet, bu yüzden insanlar artık 1 gr ve aşağısını takıyorlar hediye olarak.
Kubra226 MonicaGellerCB benim bebegıme kimse takmadı annemin halamlara teyzemlere taktıkları gelmedi 😅
elifinannesi95 1bahar @Portologg evet ya bende hatırlıyorum kaç sene önce yengem 30 grmlik bileziği 6bine almıştı şimdi 25 grm sordum 36bin civarlarında
Kuzeymomss elifinannesi95 geçen sene 26 gram bileziği 26 bine yapmıştım, 10 gün kadar önce 24 gram bileziği 38 bine yaptık. Gerçekten Allah evlenenlerin yardımcısı olsun, az buz bir artışta değil yani
elifinannesi95 Kuzeymomss evet bende demin onu dedim yengem kaç sene önce 30 gemlık bilezik 6 bine almıştı şimdi 25 grmlk 36 bin falan olmuş yatırım için önceden alanlar karda şimdi evlenenler alacak olanlar için zor
Portologg elifinannesi95 ben 1 poset dolusu para goturdum 8 tane bilezik aldim Allah yeni evleneceklere yardım etsin çok zor
MonicaGellerCB Kubra226 ama olmaz ki. Her dönemde pahalıydı ve insanlar alıp takıyordu bir şekilde. Onların da getirmesi lazım.