Haribo42 Kizlar bebegim 2 aylik bu ara hep dili disarda sizce neden? :( hic uyuyamiyor bugun hic uyumadi
Aysenur8996 Haribo42 benim de kızımda vardı o huy. Genelde keyfi yerindeyken yapıyordu. Bi süre sonra geçti şimdi yapmıyo
deletedmom719 Haribo42 benim kuzenimin bebekliğini hatırlıyorum 3 yaşına kadar dili dışarıdaydı bütün fotoğraflarında da öyle 😄 şimdi kocaman adam oldu 😊 öyle rahat ediyordur bebeğiniz geçecektir zamanla 😊
Samya Haribo42 benimde kızım 2 buçuk aylık aynı şekilde dili hep dışarda özellikle keyfi yerindeyken gülerken dışarda
Haribo42 Yavuzselimm 2 aylikken yaparmi hic uyutamiyorum uyuyo 5 dakika sonra uyaniyo cok tuhaf sabahta afedersin 6 kere kaka yapti cokntuhaft
Yavuzselimm Haribo42 Benim oğlumda öyleydi şuan 5 aylık oldu tam ama hala uyumuyor maalesef 1 saat uyursa şükrediyorum.. İlk aylarında aynı şekilde günde 6-7 kere kakasını yapıyordu büyüdükçe azaldı
Aysenur8996 Haribo42 öyle olduğunu sanmıyorum. Ateşi falan olmuyordu çünkü. Ağrısı olsa ağlardı. Keyfi yerindeyken yapıyodu. Kendi kendine oyun üretti herhalde 😊
Zeynebsmom Haribo42 benimde kızım 4 aylık 1 haftadır var dil çıkarma bu aralar genel olarak çok keyifsiz ve mızmız ama aşı yada atağa bağlıyorum. Dil çıkarma olayıda keyifliyken gülerken oynarken var 😊
Deletedmon0092 Haribo42 anladim canim belki susuzluktan yapiyordur dicektim eger cok endiseleniyorsan gotur doktora icin rahat etsin
Haribo42 Yavuzselimm valla bazen usaniyorkm bide gece cok yapiyo bu gece 3 kere temizledim hep uykusu acildi delirdimmmmmm
Yavuzselimm Haribo42 Dolu bez çıkarması doyduğu anlamına gelir sıkmayın canınızı geçer inşallah bugünlerde
Gzllk2 Haribo42 hamilelikte tiroid ile alakalı bir probleminiz oldumu?yada bebeğin tiroidlerine bakıldımı?onunla alakalı bir problem de olabilir bilginiz olsun.