hunilimomy Kızlar yaz sıcakları maalesef çok çabuk isilik oluyor siz neler yapıyorsunuz gül suyu öneren çok var
Melek3452 hunilimomy ne cok sicak ne cok soguk ilik dus aldriyrum vede terlememesine ozen gosteriyrum.
2cocuk1kopek hunilimomy bizim boyun altında çok oluyordu dr locoderm diye bi krem verdi. 3 gün boyunca hergün 1 kez kullandım sonra gün aşırı yeterli oldu. Şimdi olursa arada kullanıyorum. Bir de cerave krem de iyi geliyor.
nefertitiwoman Serin yerde durunca geçiyor terlememesi lazım terleyince oluyor klimalı ortam ya da esen bir yerde çözümü buldum
hunilimomy Melek3452 günde bazen üç defa duş aldırdığım oluyor ama normalde de terleyen bi bebekti daha da arttı bi anne de görmüştüm gül suyunu bi iki gündür onu deniyorum bende
taclikizim311 hunilimomy bende adanalıyım şuan Balıkesir deyim ama tam Ağustos sıcağında Adana’ya tasincam nasıl olcak bilmem 😁😁
yazsmom https://app.hps.im/d7ct/00w0w581 Bu ürün benim kızıma fayda oldu uykusunda bile kaşınıyordu yavrum bununla beraber her gün sadece suyla duş aldırıyorum şampuan kullanmadan🌸
Mukaddesaksoy Benim oğlumunda kalçasinda oluyo sıcaktan anne sütü sağım oraya sürüyorum iyi geliyo toparliyo hemen ama tekrar çıkıyor 🥲
AdenKaratepe Kızımında alnından 37,5 lardaydı. Hemen şurup vermeyin. Soyun bebeğinizi , ılık duş aldırın. Düşüyor.
Znpmd Ben de adanadayım inanılmaz sıcak emzirirken o kadar terliyor ki hergün banyo yaptırıyorum ılık suyla, klimalı odada vakit geçiriyoruz, aralarda balkonda ılık suyla oyun oynuyoruz serinlesin diye. Sürekli su içiriyorum.
irem_19 Znpmd bende 4 aylık kızıma 4-5çay kaşığı kadar su içiriyorum sizce yeterlimi birde kundaklıyorum gece yatırırken yoksa uyumuyor kendi hareketine uyanıyor gündüz kundaklamadan yatırıyorum ama ona rağmen çok terliyor gece de üstünü değiştiremiyorum uykusu açılır diye napsam bilemedim
Asliaker Elifpmk pudrayı nasıl kullanıyorsunuz benim oğlumdada boyun kısmında var krem kullanıyorum terletmemeye çalışıyorum ala geçmedi pudra bizde de var kremden sonra mı uyguluyorsunuz
Yusufunannesi97 Bebek pudrası. Benim oğlanın kalçasında oluyor sürüyorum azalıyor ilerlemesini önlüyor en azından
Roisin Yusufunannesi97 pudra iyi değil ama gözenekleri tıkadığından terlemiyor iyi geliyor gibi duruyor ama ne yazık ki artık pudra önermiyorlar hekimler. Hem de bizlere bile zararlı imiş
sumeyyeozcelik44 hunilimomy bebeğimin bütün boynunu kulak altlarına kadar sarmisti. Kırmızı sivilce gibi olmuştu artık sağlık ocağındaki doktorumuz verdi 3 günde kuruttu geçti çok memnun kaldım