Kaç yaşında benim oğlumda öyleydi avmlerde oyun parkına soktum ilk bende girdim yanına güven vermek için sonra her gitmemize götürdük cok çocuk kalabalık falan derken ben çıktım diğer götürmelere kendi oynadı ben uzaktan konuştum yavaş yavaş alıştı sürekli kalabalık ya da çocuklar içinde olması lazım parkta falan ya da kreş oyun alanları gibi benimki se tam açılmış değil ama eskite göre gayet iyi önceden sürekli eve gidelim derdi insanların yanında durmak istemezdi oğlum 4 yaşında