kubraselcuk bizim de 38 cm ile doğdu oğlumuz.babasının da benim de kafam ortalamadan biraz büyük.şu an oğlum 7 aylık ve 48 cm kafa çapı .nörolojiye yönlendirdiler sonuç bekliyoruz.usg de bakılacak sıra aldık.sizin nasıldı biraz bahseder misiniz bu aylarda.çok tedirginim