Nessli Alexandrte kullandım cok memnun kaldım üstelik acıtmıyordu hatta masaj gibiydi tabi ilk günler biraz acımıştı ama alışkın olduğum bir acı olmadığı için garipsemiştim kısa sürede alıştım en azından ağda gibi değil. Ağda yaptırırken öbür tarafa gidip geliyodum