Alyanrcn Allah rizari için 1 hafta oldu sezeryan olalı idrar yaparken açıyor hala normalmi , birde bu ağrı ne zaman gecicek acaba yeter ya bıktım ağlıyorum oda olmuyor karnım açıyor dikişin üst kısmı özellikle 🥺🥺🥺😭😭😭😭
Doganinannesiyim Alyanrcn cok yeni daha 10 gün kadar oluyo bunlar canim normal 10 günden sonra azalarak biter
Merveio14 Alyanrcn geçmiş olsun normal tabi rahminiz yeni yeni toparlanmaya başlıyor yanma sebebi enfeksiyon da olabilir akıntı vs var mı
Caspergrl @Alyanrcn benim dikiş acım çok olmadı ama idrarda yanmam çok fenaydı doktoruma sorduğumda sonda acısı demişti ama öyle olmadı meğerse idrar yolu enfeksiyonu olmuşum antibiyotik tedavisi başladı çok şükür geçti ondan sonra eğer çok aşırıysa yanmanız gitmelisiniz