Cikoleyla Merhaba, şimdi gördüm . Bize doktorumuz takip edin yine olursa bakarız demişti daha olmadı. 4. Ay aşısını olduk 15 gün önce falan o aşıdan hemen sonra da yine kanlı kaka yaptı daha yok. Takipte olun. Sizi çok iyi anlıyorum, ilk gördüğümde ben de o kadar korkmuş ve üzülmüştüm ki. Ama olabilen şeylermiş, inşallah çok tekrarlamaz şimdi de. İlk kanlı kakadan sonra daha yaptı mı