CerceiLannister Ben kovayım eşim de kova kızımız ise ikizler 😂 Bir araya gelmemesi gereken bir üçlüyüz 😂
RobinScherbatskyy CerceiLannister benden sonra eşim asla akrep istemiyordu kızım ekimde doğdu terazi oldu diye sevinirkeeeeen kızımın yükseleni akrep hhahhshsjsjshah
Deletedmom_109 CerceiLannister yaa o zaman görüyorum ve artırıyorum 😁 eşim ve ben ikizler oğlum balık burcu 🥹🥹🥹 canım oğlum keşke 1 gün farkla kaçırmasaydın da kova olaydın 🥹🥹 minnoş bir kalbe iki tane ikizler hiç olmuyor 🥹🥹
anneyeofdenmez CerceiLannister Ben aslan, eşimin belirsiz güz zamanı doğmuş diyor annesi 🤣 büyük kızım kova küçük kızım koç 🌸🌸
midekoruyucu Deletedmom_79 benim kızım da yengeç.. onun da kıskaçları var diye düşünüyorum 😂😂😂😂 ve ben de yay ım 💃🏻
Balkizlarim CerceiLannister Ben aslan , Eşim ikizler , büyük ve ortanca kızım Boğa küçük kızım Oğlak ✨🌈
cansuyagmur Balkizlarim benim kızımda boğa. jep boğalar iştahlıdır boğazına düşkündür yazılıyor. kıxım hayatta kalacak kadar zae zor yiyor🤦 sizinkinin iştahı kilosu nasıl. zamanla yemek yeöeyi sevecek mi merak edeiyorum :)
Demoo FredericChopin akrep ve yay birlikteliğini cok sacma buluyorum. Ben yay kocam ve oğlum akrep b.ku yedik yani😀😂
Deletedmom_79 midekoruyucu yay erkeğim var ya evde bi kere postu açıldı da ne girdaplara girdim çıktım. Cidden bu kadar aykırı ve sıkılganmısınız ya🤣
Beraninannesii CerceiLannister Bebeğim ve ben ikizler Eşimde boğa 😇 Kocam bizim hizimiza yetisemiyor 😅