Kızlar oğlum çok zayıf. Doktorumuz sürekli zayıf diyor. Minnacık duruyor. Kan tahlili yapılacak zaten. Ama neden olabilir bilmiyoruz.
6 aylık 6,5 kg.
Doğum kilosu 3290 gramdi. 5. Ayda ek gidaya başlattı doktor bu yüzden. Ne versem yiyor ama tadımlık zaten malum. Mamada zorla içiyor pek istekli değil.
Nasıl kilo alacak bu çocuk hiç bı fikrim yok, ama çok moralim bozuluyor artık.