Mavii01 Dün gece evimizin pencere kenarında böyle bi yazı gördük. Arapça ama ne olduğunu bilmiyoruz. Okuyabilen varsa lütfen yardımcı olur musunuz? https://imgyukle.com/i/rsB50Q
1Annevekizi Mavii01 زمت ومر diye gördüm eğer yanlış gormediysem oda anlamı kaldım ve geçtim. Diğer türlü net olmadığı için cozemdim
Mavii01 nolmuskine yeni farkettik ne zamandan beri var bilmiyoruz. Eşim göstermese belki yazı olduğunu bile farketmezdim hiç bi zaman. Ama bayramdan bir gün önce sildim oraları domestoslu su ile. Farkettiğimizde eşim pamuğa biraz aseton döktü tek seferde silindi yazı.
nolmuskine arkadaşımada gönderdim onada sordum ama büyüden şüphe ettiysen bildiğim kadarıyla büyüde hareke olmuyo olada bilir insanlar ne yapacağını şaşırdı