Milena17 doktor bize de kaynamış beklemiş su kullanın Ankaranın suyundan mikrop kapabilir demişti, 5 ay kadar öyle yaptık sonra bıraktım artık, sürekli kettle de su kaynat biriktir işinden gına geldi, 3 aydır normal çeşme suyuyla yıkıyorum bir şey olmadı