Bebegim yaklasık 2 ay önce emmeyi bıraktı sütüm azdı ben ona yoruyorum o yüzden emmedi. 2 ay hiç sıkmadım gögsümü yani bakasım gelmedi süt varmı yok mu diye. O aralar sagıyodum bişey cıkmıyodu. Bu sabah baktım sıkınca cok az su gibi geliyo ikisinden de. Bi an dedim acaba hala sans varmı? Böyle ara verip emen bebekler varmı? Ya da süt artarmı