Zehraclk Kızlar mamayı aldıktan kaç gün sonra atıyorsunuz çöpe kaç gün kullanılması gerek bizim 20 gün olmuş alalı kullanmaya devam edeyim mi
Meri-Mel Zehraclk Bir ay kullanılıyor diye biliyorum hiç kalmadı ama sanırım öyle idi mama kutusunun uzerine bir bakın isterseniz markasına göre de değişir belki
Bestiee Zehraclk açılan formül mamalar 3 hafta içerisinde tüketilmeli. Kutunun üzerinde ne kadar sürede tüketmeniz gerektiği yazıyordur mutlaka