Linaabebek İki aylık bebeğim gündüz asla uyumuyo ve sürekli emiyo gece ise kesintisiz uyuyor örneğin 11 de yattıysa geri 6 gibi uyanıyo ve bu arada emmek için asla uyanmıyor sizce uyandırmam gerekir mi yoksa acıkınca o zaten ağlar mı????