defnes32 illaki uyucak merak etmeyin benım oğlum desteksiz uyuyabiliyordu ama emmeden asla yatmazdı babasını yollardım beni görmesin diye gitmezdim konuşur ederdik kıyameti koparırdı sonuç yine emerdi uykudan uyanıp bende hep onu düşünüyordum emmeden uyumaz asla diye ilk günü sürekli yordum onu akşam hadi uyuyalım dedim istedi uf oldu dedim gösterdim gorunce bi iğrendi zaten sonra genede 10 sanıye emdi su istermisin dedim ı ıh dedi 1 dakıka icindede uykuya daldı inanırmısın gündüz uykusu 15.30 dakıka arasıydı bugun 24 aydır ilk defa 3 saat uyudu hatta nefes alıyormu diye sürekli kontrol ettim bişeymi oldu diye 😁 15 dakıka uyur kalkar emmek ister kucagımda biraz uyur kalkardı asla uyumazdı