Benim bebeğim tombiş ama hiç bişey yapmadım anne sütü sadece. Aksine zayıflasa biraz diye gözüne bakıyorum. Çok dikkat çekiyor çünkü nazara inanan biriyim. Her bebek farklı , kilolu bebek sağlıklı zayıf bebek sağlıksız diye de bişey yok . Bence hiç takılmayın sağlığı yerindeyse önemli olan bu zaten 👍