Kızım 1 yaşında ek gıda serüvenimiz berbat gidiyor. 5 aylıkken tadımlarla daha sonra onlarla birleştirerek devam ettim ama genel olarak iştahsız yemek yemeyi sevmiyor yani bayıla bayıla yediği hiç bişey yok. Ön yargılı mama sandalyesine oturmak istemiyor hadi diyorum camdan baktırayım öyle vereyim eskiden bi kaç kaşık yiyordu artık o da yok kaşığı gördüğü gibi suratını çevirip eliyle itiyor. Her yemeği denedim sebze kesinlikle sevmiyor öğürüyor kıymada öyle arada bir balık tavuk verirsem veriyorum o da minik minik. Çiğneme refleksi gelişmedi böyle olunca çiğniyor ama yutacak kadar olmazsa midesi bulanıyor bütün yeme isteği gidiyor. Bu ay 13. Ay kontrolümüz var ve ben doktorun artık yemek yemesi lazım neden yemiyor gibi sorularından çekiniyorum 🤦🏻♀️ kilo almamasından korkuyorum şuan mama ağırlıklı gidiyoruz. Bu olayı yaşayan var mı ? Kimle konuşsam aaa yemiyor mu neden falan diyor canım sıkılıyor iyice