irem_19 Havalardan dolayı gece yatarkende gündüzde hep zıbınla oluyor sadece uyurken kundaksız uyumadığı için sarıyorum mecburen çok terliyor uyurkende emerkende bu normalmi sizce
yasminmomy irem_19 benim bebeğim de öyle emerken sucuk gibu oluyor hemşiremize sordum normal dedi bende çok sorun yapmadım öyle deyince beyin gelişimi olduğu için olduğunu söyleyen de oldu
Misssitare Havalar çok sıcak normal değil mi? Emerken enerji harcıyorlar hava da sıcak olunca terliyorlar haliyle.
Burceee Valla ben bile emzirirken terliyorum, bırak bebeği 😀 Ne kadarlık bebeğiniz? Havalar çok sıcak, kundak yapmasanız mı acaba bilemedim.
Burceee irem_19 Benimki geçen sene mayısta doğdu. İlk birkaç ay bizde yaptık ama temmuzda artık bırakmak zorunda kalmıştık sıcaklardan dolayı. Kolay alışmıştı. Son çare bir deneyebilirsiniz 🌸
irem_19 Burceee bi kaçgündür deniyorum gündüzleri kundaklamayarak uyutuyorum ama en fazla 1saat uyuyor oda ara ara emmek için uyanarak gece kundaklıyorum üstüne bişey örtmüyorum kundaklayınca hiç uyanmadan 2saat uyuyor emmek için uyanıyor sadece