Kızlar merhaba Bir önceki postumda sordum ama galiba kimse onu kullanmamış doktor öyle rastgele yazdı ama yan etkilerine baktığımda kilo alımı yaygın görülüyormuş Ben de öyle ilaca başlamak istemem zaten 100 kiloyum ilacın ismi zylnda .
İlk çocuğumu doğduktan sonra cerazette diye bir doğum kontrol hapına başladım aşırı adet düzensizliği yaptı Ben de ve kanamaya düştüm 45 gün dolu dolu kanama gördüm yürüyecek halim yoktu mecbur hamile kalmak zorundaydm öyle düzeldi onu bi daha içme dedi doktor şimdi 8 aylık emziriyorum ama korunma olarak hap kullanmak istiyorum memnun kaldığınız önerebilecğiniz var mı Yasmin i çok duydum ama araştırmadım pek lütfen yardımcı olur musunuz bugün adetimin üçüncü günü zylnda adetliyken başlanıyormuş ama başlamadım çünkü kilo almaktan yana değilim