Kızlar merhaba 4 yas oğlum ve 3 aylik oğlum var küçük doğandan beri abi iyice değişti eskisi gibi ilgilenemiyorum evet ama sürekli kardeşini zarar veriyor yapma dediğim ne varsa yapıyor kızıyorum sonradan içime veriyor hep küçüğü sevdikçe büyük oğluma ihanet etmişim gibi geliyor