Yasooo-1 4.ay aşısı nasıl geçti? Haftaya yaptıracagız da ates kusma vs oluyor mu? Cvplarınız için şimdiden tesekkurler
-Sweetdream- Yasooo-1 konudan biraz alakasız ama kızım 4 aylık bu ara hiç uyumuyor gündüz emerken uyuyor bırakınca direk uyanıyor atak haftasından dolayı mı böyle acaba sizlerde de oluyor mu
Zerdalicekirdegi Yasooo-1 aşı haftası genelde büyüme zamanına geldiğini düşünüyorum . Aşıdan dolayı aşı vs olmamıştı ama hep göğsümde kalmak istemişti
Bbk_01 Yasooo-1 hayır ateş de kusma da olmadı sıkıntısız atlatmıştık şuan 4 ay 20 günlük 4. Aydan itibaren ıyku gerilemesi ile boğuşuyoruz
Yasooo-1 İnternette bazı yazılar olmaz dıyor bazıları olur dıyor ben de arada kaldım yasayanlar daha tecrubelı olur dıye sormak ıstedım
sleepnessnami Yasooo-1 benim bebeğimde ateş ve halsizlik yaptı baygın gibiydi o aşı günü ve sonraki gün
Anneyim-a sleepnessnami şuan benim kuzumda öyle dün olduk şuan daha halsiz ama ertesi gün de sürer mi ki böyle umarım yarında devam etmez calpol verdim
Pearl68 Yasooo-1 biraz ateş oldu canım bizde calpol verdik hemşire hanım keşke gelmeden biraz calpol verseydin dedi
Buse_asya23 merhaba benim bebeğim 4:30 aylık ben de yaptırdım çok şükür bir sıkıntı olmadı ama ben de gitmeden yarım saat 1 saat öncesinde bir çay kaşığı calpol verdim hemşire de zaten dediki bu asida cok ates beklemyorz
sleepnessnami Anneyim-a inşallah etmez iki gün sürdü biz de şurup da veremedim benim bebek seçici ne versem çıkarıyor
Birbalannesi09 Yasooo-1 bizde birazdan gidicez 4 ay asisina asi yaparken aglamasi beni cok uzuyo yaa kiyamam canim benim gecen sefer eve gelir gelmez kalpol verdik ates olmadi halsizlik vardi bakalim bu sefer nasil olucak