Kızlar uyumadan önce bezini değiştiriyorum uyanınca yapıyor bezine 17 aylık tuvalet eğitimi için de çok erken diye düşünüyorum. Terliyoruz geceleri zıbınla yatıyor ara da havalandırıyorum ama işe yaramıyor sıcak terliyor çiş çok gelmiyor mu dicem sabah uyanınca niye yapıyor. Tuvalet için bana yavaştan sinyal mi bu hareketler sizce?