Bus_ez Merhaba, bebeğim hem anne sütü hem mama alıyor. İk başlarda mama olarak sma kullanıyorduk farkettik ki kabız yapmaya başladı. Şuan aptamil kullanıyor 2 aydır falan. Ama şu 2 haftadır aşırı kusuyor acaba mama mı kusturuyor?