Laydaren Tatilde biberonumuzu kaybedince almıştık. Fakat babam bilmediği için cam almış. Cam kullanmıyorum. Biberon olduğu için iade veya değişim de yapmadılar elimde kaldı 🤦🏻♀️ 350 miydi neydi, fiyatı alacaksanız konuşuruz. Kargoyu ben karşılayacağım.
annedemir Bu biberonlar mama vs için mi acaba, oğlum emiyor 7 aylık ek gıdaya da geçti, acaba bize ihtiyaç olur mu bilemedim