Kızlar kızım 4 gün sonra 4 aylık olacak ve kızım hep kabız sadece anne sütü alıyor kakasini ben poposunu uyarmazsam veya zeytinyağı falan içermezsem yapamıyor gerçi bunları bile yapınca zor yapıyor bağırsak düzenleyici damla kullanıp da faydasını gören var mı bi de hangisini kullandınız yardımcı olursanız sevinirim