İlk duyduğumda inanmadığım kendim yapınca şoke olduğum bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum 😁
Bebeğin sırtını avuç ayanızla ovalarsanız aynı anda da sırtına doğru su dökerseniz siyah sakal gibi tüyler çıkıyor ve bu işlemi 4-5 kere yaptığınızda bebekte gaz vs olmuyormuş, biz bugün bebeklerime yaptık gerçekten de çıktı sırtında minik minik sakalımsı şeyler umarım gazları da biter, eğer bebeğiniz çok gazlıysa belki faydası dokunur size de, bana da bi teyze söyledi bu yöntemi çok şaşırdım açıkçası 🌸