Kızlar 19 kasım da tam 2.aylık oluyoruz.malum aşımız var.2.ay aşısı verem aşısı Ve bir tane daha adını bilmediğim bir aşı yapılacak.yani bugün sağlık ocağında tanıdığım hemşireyi aradım.bana bir sağ bacak bir sol bacak birde sol kola vurulacak dedi.yani 19 kasım da 3 kez yapılacak aynı anda bebekte sorun yaratır mı dedim yok dedi.siZin deneyimlerini nasıl oldu.