Merhaba oğlum 27 günlük ilk 22 gün uyku konusunda hiç bir sıkıntımız yoktu ama son beş gündür ne gece ne gündüz uyumuyor sürekli memede kalmak istiyor uyursa bi tek memede yarım saat uyuyor kucağımda bile olsa kendiliğinden yeniden uyanıyor yerine zaten uyandığı için yatıramıyorum kakası çişi normal sürekli emziriyorum da ama sıkıntı ne bir türlü çözemedim aynı durumu yaşayan var mı yalnızım sürekli ağlıyor çok bunaldım normalde 16 18 uyuması gerek miyır mu😢