Merhabalar güzel anneler. Bayram sebebi ile eşimin ailesinin bulunduğu şehire gelmek durumundaydık. Oğlum 7 aylık. Uykusu vs çok düzenliydi. Normalde sürekli il dışı seyahatlerimiz olurdu fakat asla böyle yapmazdı. Uykusu var gözlerini açamıyor ama uyurken ağlıyor sürekli. Uyku düzenimiz bozuldu burada. Bi ağrısı mı var diyeceğim ama asla bi ağrısı var gibi de hareketler de bulunmuyor anlayamadım gecem gündüzüm bir oldu diyebilirim sadece uyurken değil bazı zamanlar oynarken ya da otururken de durmuyor ağlıyor. Dişi mi çıkacak diyorum ama ağrısı olan bi bebek gibi değil. Ağlarken bazen güledebiliyor. Asla böyle yapmazdı.daha önce başına böyle bir olay gelen var mı ? Yardımınıza ihtiyacım var 😌