Kızım iki aylık. Bu hafta atak dönemiymiş son iki günümüz . 3 gündür çok emmek istemiyor memede 5-10 dakika duruyor bazen hiç ağzına almıyor, bazen mama vereyim diyorum kaşık biberonla hiç içmiyor ağzında duruyor yandan akıtıyor, avent biberonla bazen içiyor bazen onuda ittiriyor diliyle . Uykusu normal ,çişli kakalı bezi ⅚ tane çıkıyor . Bu durumu yaşayan anneler ne yapmıştınız