alpinanneesi Oğlum 4 aylık oldu hipp markasının kaşık mamasını gördüm sütüm yetmiyor biberonu red ediyor ondan vereyim mi veren anneler varmı
Ucansupurge alpinanneesi 4 ay çok erken Özel durumlar haricinde erken gecmek iyi değil. Rüya beslenmesi yap
Biricik46 alpinanneesi bn verdim hiçbir sorun da olmadı önce armut puresi sonra elma muuz şimdide şeftali vs bütün hepsinden alacgm hm hipp marka hm de hero baby verdim 4 ay 7 günlük kızım