Kızlar okadar doluyum ki en son kendimi tokatlayıp hüngür hüngür ağladım bebeğimi çok seviyorum tüp bebek zaten çok kıymetli benim için ama artık o kadar yoruldum ki 7 ayda hele bu ay ağlamaktan gözümde yaş saçımı yolmaktan kafamda saç kalmadı akıllı uslu çocugum gitti yerine canavar geldi hiç uyumuyor memede kalmak istiyor hep lavobaya giderken bile o kadar ağlıyor ki bazen yüzümü bile yıkamadıgım oluyo tuvalete gidemiyorum o uyuyana kadar uykusuda en fazla 1 saat benmi çok yetersizim bilmiyorum oynatıyorum aktivite yaptırıyorum şuan annemlerdeyim onlar oyalıyor ama ben hep yorgunum kendimi kötü hissediyorum 3 4 saatlük uykuyla anca duruyorum bugün kızıma off diye şiddetle bağırdım sonra oturup ağladım kendimi tükenmiş gibi hissediyorum yakında işe başlıcam sanki iyice ben ben olmaktan çıkacağım gibi geliyor