Van soğuktur ya senin giydirme şeklin ideal bence, ben istanbulda kısa kollu citcitli zibin giydirip üzerine takım giydiriyirum birde kalın uyku tulumu gibi kalın tulumlardan aldim disarda da onu giydiriyirum eğer çok soğuksa değilse kapşonlu hirkalarindan giydirip çıkıyorum