2 tane bebegim var kızım 2 yaşında oğlum 11 aylık olacak evin içi çok dağnık yetişemiyorum tek bakıyorum Allah’tan eşim yemek falan istemez sadece kahvaltı hazırlar yaparız akşam da eşim hazırlar ne bulursak yeriz oturma odası çocukların yatak odası hep dağınık temizliyorum elbiseleri katılıyorum yine dağlıyor kızım koltukları çizmiş halının üzeri berbat çildırmak istemiyorum benim gibi olanlar nasıl yetişiyorsunuz