TheBaby canım şimdi tabiki değil zamanı gelince demek istemiştim direk çocuğa muhallebi elbette verilmez sadece kaydedip zamanı gelince kullanacaktım ama onu bugün başlıycam yazmışım farkında olmadan ,gereksiz yorumlar yapıldı üzüldüm gerçekten bilmemek ayıp değil ama bilmek isteyenede yapılınca insanın morali bozuluyor